Tuesday, April 14, 2015

Kenapa korang perlu memiliki Crotchless Panties?


Crothless Panties adalah seluar dalam seksi yang terbuka di bahagian kelangkang yang akan terus menampakkan kemaluan sekiranya diselak. Ehem ehem... Kenapa korang wajib beli Crothless Panties ni? Sebab suami korang gerenti akan terkejut bila tengok korang pakai panties ni. Tak percaya? Cuba la. Jeng jeng jeng!

Antara sebab kenapa korang perlu memiliki sekurang-kurangnya satu adalah:

  • Menambahbah rempah cinta ke dalam dunia cinta anda
  • Manambah koleksi seluar dalam yang lebih seksi dan mengancam
  • Meningkatkan tahap keseksian diri anda
  • Permainan seks akan lebih menarik dan menguji kesabaran suami
  • Simbol kebebasan dan keselesaan
  • Mudah untuk melakukan seks walau dimana jua, di dapur, ruang tamu, bilik stor atau dimana saja.
  • Melakukan seks tanpa membuka panties
  • Menambah keghairahan dan meningkatkan perasaan memuncak seksualiti
  • Membina keyakinan dalam diri
  • Menambah cinta suami kepada anda
  • Kemudahan semasa di bilik air
  • Bahagian intim korang menjadi lebih menarik, comel mendaboommm!

Macam-macam lagi la. Kalau korang ada alasan lain lagi, marilah bagi komen dan idea-idea yang lebih syok lagi;>     Selamat mencuba!

Perkara yang korang perlu tahu mengenai korset


Jangan memaksa membeli korset satu ke dua nombor lebih kecil dari ukuran tubuh anda yang sebenar. Ia akan membuat anda berasa sesak nafas dan setiap pergerakan terasa melemaskan. Disebabkan tekanan di bahagian yang salah, kemungkinan lemak di bahagian perut ‘berpindah’ ke bahagian lain misalnya tersembul di bahagian ketiak.

Pilih korset dari fabrik yang mudah lentur (elastik), pengaliran udara yang baik dan menyerap peluh. Dengan begitu pori-pori kulit masih mampu bernafas dan otot perut dapat melentur mengikut gerakan tubuh.

Setiap orang mempunyai bentuk tubuh yang berbeza. Ada yang langsing tapi berdada besar, ada pula yang gemuk tapi payudaranya kecil. Kerana itu, usah terpedaya dengan rekaan korset yang cantik namun tidak berfungsi dengan baik. Pilih pola (cutting) yang sesuai dengan bentuk tubuh anda.

Lakukan penjagaan yang betul. Mencuci dengan mesin basuh boleh menyebabkan korset meregang dan kehilangan pola (cutting) dasarnya. Cukup sekadar dicuci dengan tangan menggunakan sabun cecair (seeloknya gunakan sabun yang khusus untuk delicate fabrics) tanpa menggunakan fabrik pelembut. Elakkan memerah dan cukup sekadar digantung untuk dianginkan. Hindari daripada dijemur secara langsung di bawah sinaran terik matahari.

Korang harus tahu cara pemakaian korset yang betul. Sebagai contoh, sebelum korset ditarik ke bahagian perut, perut harus ‘diangkat’ sebelum korset disarung sepenuhnya

Elakkan memakai korset ketika tidur agar tidak mengganggu metabolisma tubuh dan tidur akan nyenyak tanpa gangguan. Namun dipasaran sekarang sudah dijual korset yang sudah teruji secara klinikal yang selesa untuk dipakai dan mempercepatkan pembentukan tubuh seperti yang diingini.

Selamat mencuba. Sumber: http://lizazilda.com

Monday, April 13, 2015

Posisi "DOGGY STYLE" sesuai untuk mendapatkan bayi lelaki


Metode Shettles menyarankan untuk melakukan posisi doggy style atau hubungan seks dari belakang jika korang ingin memiliki bayi lelaki.

Melalui posisi ini, sperma akan keluar dekat dengan serviks di mana cairan vaginanya lebih sesuai untuk sperma dengan kromosom Y.

"Sperma bayi lelaki" pun ada peluang lebih besar untuk bertahan kerana perjalanan yang harus mereka tempuh tidak terlalu panjang.

Doggy style sendiri boleh dikatakan posisi seks yang paling disukai kerana memberi kesan liar dan seksi.

Namun, posisi ini lebih sering dinikmati oleh kaum lelaki berbanding wanita. Kita mungkin tak biasa atau tak selesa, namun tak salah untuk mencuba. Kalau korang ada impian untuk mendapatkan bayi lekaki, apa kata cuba posisi doggy style ini. Jom cuba teknik doggy style seperti berikut:

Lengkungkan punggung



Pertama, posisi ini memang memerlukan fizikal yang kuat kerana korang kena berdiri atau berlutut. Jika memilih gaya berlutut, pastikan punggung korang melengkung ke bawah, atau dalam pose yoga disebut Cat-Cow Pose. Posisi melengkung inilah yang akan memungkinkan sperma tertampung dengan baik.

Agar tidak kaku atau letih



Posisi klasik untuk doggy style adalah berlutut dengan bertumpu pada kedua kaki dan kedua tangan. Namun, sekejap saja posisi ini boleh membuat tubuh korang kaku. "Ramai perempuan mengeluh lutut mereka jadi sakit, atau punggung dan leher mereka jadi kaku atau cepat letih," ujar Ava Cadell, PhD, penulis buku Neurolovology . Atasi masalah ini dengan mengangkat lutut, lalu tumpukan pada kaki, atau berdiri dan mencondongkan tubuh ke depan ke dinding, atau membongkok ke meja.

Gunakan bantal



Cara lain untuk menghindari lutut dan punggung yang kaku adalah dengan menyelipkan bantal di bawah perut dan dada korang. Dengan cara ni, korang ada landasan untuk merehatkan punggung. Boleh juga dengan baring meniarap, namun dengan bantal terselip di bawah pinggang. Posisi ini juga akan menciptakan sudut yang baik bagi pasangan untuk memasuki cipap dari belakang, demikian menurut Sadie Allison, PhD, penulis buku The Mystery of the Undercover Clitoris.

Turunkan bahu

Tak adil kalau hanya suami yang menikmati sesi bercinta melalui posisi ini, kan? Ajaklah suami untuk menyentuh G-spot korang. Untuk suami boleh menyentuhnya, turunkan bahu korang sedikit, dan jaga agar kepala tetap rendah untuk memberikan kenikmatan maksimum.

Lakukan di depan cermin

Agar posisi ini membuat korang merasa seksi dan makin bergairah, Allison menyarankan untuk meletakkan cermin di depan korang berdua. Dengan memandang aksi sendiri di depan cermin, korang boleh melihat aksi sendiri dari sudut yang lain. Jangan terkejut korang akan menjadi lebih agresif dan liar. Jangan lupa tatap mata pasangan korang dan lengkungkan tubuh dengan lebih dalam.

Bayangkanlah kalau sekarang korang sedang mencuba Doggy Style. Ermmmhhh... Aahhh..... Selamat mencuba ;>


Wednesday, April 8, 2015

PETUA: banyakkan cecair vagina


Ramai wanita tidak suka melakukan hubungan seks kerana mereka rasa sakit ketika melakukan hubungan seks. Mereka rasa sakit kerana vagina mereka tidak cukup basah atau cecair yang keluar adalah sedikit sehingga mereka rasa sakit apabila disetubuhi oleh suami mereka.

Namun, korang tak perlu risau kalau ada masalah ini kerana Comel akan senaraikan petua untuk banyakkan air faraj untuk korang amalkan.

Berikut adalah senarai petua banyakkan air faraj:
  1. Minum air kosong dengan banyak dan elakkan dari minum minuman yang ada kafein kerana ia menyerap cecair di dalam badan. Pastikan korang minum air yang cukup banyak pada setiap hari.
  2. Ambil makanan tambahan vitamin E. Vitamin E membantu menebalkan dinding tisu vagina anda. Secara tak langsung, air boleh disimpan dengan banyak di bahagian itu.
  3. Jangan guna sabun yang nilai PH nya tidak seimbang kerana ia boleh menyebabkan tisu vagina korang kering daripada air.
  4. Makan makanan yang boleh membantu anda meningkatkan hormon estrogen kerana ia boleh merangsang pertumbuhan organ seks wanita.
  5. Jika korang sedang berada dalam keadaan tertekan, selesaikan masalah tekanan yang sedang dihadapi. Mereka yang takut pada hubungan seks selalunya tidak akan mengeluarkan air faraj yang banyak.
  6. Petua banyakkan air faraj yang seterusnya adalah ambil minuman atau makanan yang mengandungi soya. Khasiat soya boleh membantu merangsang faraj untuk keluarkan lebih air.
  7. Jangan ambil ubat tahan sakit, ubat yang ada dadah, minum air alkohol dan merokok.
Masalah air faraj ni sebenarnya tak berapa serius dan boleh diselesaikan dengan mudah. Selain itu, korang boleh gunakan cecair pelincir yang dijual di pasaran untuk digunakan semasa melakukan hubungan seks. Contoh cecair yang biasa Comel pakai adalah Durex Play Lubricant. Not bad la, siap ada perasa strawberry lagi, aww...


Namun, kalau korang ada masalah selalu risau atau tertekan ketika melakukan hubungan seks, korang perlu berjumpa dengan kaunselor untuk mengatasi tekanan yang korang hadapi kerana air faraj tidak keluar bila korang tertekan atau stress.

Di harap petua di atas dapat membantu korang banyakkan air faraj. Bila faraj tu dah selalu basah kenalah cari seluar dalam macam kat bawah ni. Terbaeekkk!!!



Petua Mendapat Bayi Lelaki


Semasa hamil, jantina ditentukan oleh ciri-ciri kromosom iaitu sperma suami yang membawa kromosom X dan Y yang menentukan sama ada bayi akan menjadi lelaki atau perempuan. Ovum isteri hanya membawa kromosom X. Apabila kromosom suami bercantum dengan kromosom isteri, XY (bayi lelaki) manakala XX (bayi perempuan).
Apakah cara untuk mendapatkan anak lelaki?

Waktu subur isteri

Sperma Y dikatakan lebih cergas dan pantas bergerak tetapi jangka hayat sperma Y pendek, iaitu hanya boleh hidup dalam masa 24 jam sahaja. Oleh itu, hubungan seks digalakkan berlaku berhampiran ovulasi, peluang untuk mendapat anak lelaki lebih tinggi.

Korang tidak digalakkan mengadakan hubungan seks 1 minggu sebelum tarikh ovulasi. Ini adalah untuk mengekalkan jumlah sperma yang tinggi. Seorang lelaki mempunyai jumlah sperma yang tinggi adalah lebih cenderung untuk mendapat anak lelaki.

Teknik hubungan intim



Salah satu cara untuk mendapatkan anak lelaki ialah Teknik “doggie style” semasa mengadakan hubungan seks. Ini disebabkan teknik ini membenarkan penis ayah lebih dekat dengan servik dan jarak perjalanan yang lebih pendek membenarkan sperma Y yang agresif mencapai telur dahulu. Ini disebabkan sperma Y boleh bergerak dengan cepat tetapi tenaga boleh dihauskan dengan cepat. Oleh itu, hayat sperma Y adalah lebih pendek daripada sperma Y.

Korang digalakkan melakukan hubungan seks pada waktu malam.

Pemakanan

Makan daging merah, makanan laut, kacang seperti kacang hijau, hazelnuts, almond, makanan ringan yang masin seperti  keropok adalah digalakkan.

Makanan yang berasid seperti buah limau, nanas, mangga, cuka, minuman gas perlu  dielakkan selama 2 bulan sebelum mencuba.

Suami harus banyak minum minuman yang banyak soda seperti minuman cola. Suami juga digalakkan minum minuman berkafein seperti kopi 1 jam sebelum melakukan hubugan seks, ini dapat merangsang sperma Y lebih aktif.

Tahap kealkalian faraj

Sperma Y lebih bertahan dalam keadaan alkali dan lebih cenderung kepada anak lelaki. Anda dicadangkan menukarkan cecairan faraj kepada beralkali dengan memasuki  cecair  “ bikarbonat” yang beralkali ke dalam faraj lebih kurang 2 jam sebelum mengadakan hubungan seks. Cecair bikarbonat boleh dibeli dari farmasi. Cara ini boleh meningkatkan peluang untuk mendapat bayi lelaki.

Tahap kepuasan isteri dicapai dahulu sebelum suami

Salah satu cara untuk mendapatkan anak lelaki ialah isteri harus mendapat kepuasan yang tinggi semasa mengadakan hubungan seks kerana sistem badan wanita akan mengeluarkan cecair beralkali yang boleh merangsang pergerakan sperma Y.

NOTA: Tiada jaminan 100% untuk berjaya tetapi ini merupakan kaedah semulajadi untuk memilih jantina anak. Walaubagaimanapun, tidak kira apa jantina anak, paling penting ialah anak kita sihat wal-afiat. Kita boleh merancang tetapi hanya ALLAH yang menentukan dan Maha Mengetahui apa yang lebih baik untuk kita semua.

Sumber rujukan: http://bayi-ibu.com/

Tuesday, August 26, 2014

14 Kemuliaan - Wanita muslimah yang sedang Hamil



1. Apabila seorang perempuan mengandung dalam
rahimnya, maka beristighfarlah para malaikat
untuknya. Allah SWT mencatatkan baginya setiap
hari dengan 1,000 kebaikan dan menghapuskan
darinya 1,000 kejahatan.

2. Apabila seorang perempuan mulai sakit hendak
bersalin atau melahirkan, maka Allah SWT
mencatatkan baginya pahala orang berjihad di jalan
Allah SWT.

3. Apabila seorang perempuan melahirkan anak,
hilanglah dosa²nya seperti keadaan ia baru
dilahirkan.

4. Apabila telah lahir anaknya lalu disusuinya,
maka bagi ibu itu setiap setegukan dari pada
susunya diberi 1 kebajikan.

5. Apabila semalaman si ibu tidak tidur dan
memelihara anaknya yang sakit, maka Allah SWT
memberinya pahala seperti memerdekakan 70
orang hamba dengan ikhlas untuk membela agama
Allah SWT.

6. Rakaat shalat wanita yang sedang hamil adalah
lebih baik dari pada 80 rakaat shalat wanita yang
tidak hamil.

7. Wanita yang memberi minum air susu (ASI)
kepada anaknya dari dirinya sendiri akan mendapat
1 pahala pada tiap² tetes susu yang diberikannya.

8. Wanita yang tidak cukup tidur pada malam hari
karena menjaga anaknya yang sakit akan
diampunkan oleh Allah SWT seluruh dosanya dan
bila ia menghibur hati anaknya Allah memberi 12
tahun pahala ibadah.

9. Wanita yang hamil akan dapat pahala terus
berpuasa pada siang hari.

10. Wanita yang hamil akan dapat pahala terus
beribadah pada malam hari.

11. Wanita yang bersalin akan mendapat pahala 70
tahun shalat dan puasa, serta setiap kesakitan
pada 1 uratnya Allah SWT mengkurniakan 1 pahala
haji.

12. Sekiranya wanita mati di masa 40 hari selepas
bersalin, dia akan dianggap sebagai mati syahid.

13. Jika wanita menyusui anaknya sampai cukup
tempo (2,5 tahun), maka malaikat² dilangit akan
kabarkan berita bahwa syurga wajib baginya.

14. Jika wanita memberi susu dirinya pada
anaknya yang menangis, Allah SWT akan memberi
pahala 1 tahun shalat dan berpuasa.

► Subhanallah...

► Betapa mulianya "status" wanita hamil, tentunya
dengan jalan kehamilan yang diridhai oleh Allah
SWT, bukan dengan cara/jalan kehamilan yang
tidak di sukai-Nya....

Sunday, August 24, 2014

Cara mendidik anak dengan KASIH SAYANG


Renungan bersama...

1) Jangan pukul anak dari lutut keatas

2) Jangan gunakan tangan/anggota tubuh kita utk memukul anak dengan tangan dan jangan sesekali menampar anak pakai tangan kita. nanti anak jadi bertambah degil dan nakal dan tak boleh control

3) Rotan/pukul anak di telapak kakinya . Secara saintifiknya ada kaitan dengan refleksologi dan merangsang ke bahagian otak

...Sabda Rasulullah s.a.w.

“Berguraulah dengan anak kamu kala usianya satu hingga tujuh tahun. Berseronok dengan mereka, bergurau hingga naik atas belakang pun tak apa. Jika suka geletek, kejar atau usik anak asalkan hubungan rapat. Lepas tujuh hingga 14 tahun kita didik dan ajar, kalau salah pukullah dia (sebagai pengajaran)”

4) Mulakanlah hidup anak anda dengan nama panggilan yang baik. Nama panggilan yang kurang baik akan menyebabkan anak anda malu dan merasa rendah diri. (Dalam Islam sendiri nama panggilan yang baik adalah digalakkan).

5) Berikan anak anda pelukkan setiap hari (Kajian menunjukkan anak yang dipeluk setiap hari akan mempunyai kekuatan IQ yg lebih kuat daripada anak yang jarang dipeluk)

6) Pandanglah anak anda dengan pandangan kasih sayang (Pandangan ini akan membuatkan anak anda lebih yakin diri apabila berhadapan dengan persekitaran)

7) Berikan peneguhan setiap kali anak anda berbuat kebaikan (Berilah pujian, pelukkan, ciuman, hadiah ataupun sekurang-kurangnya senyuman untuk setiap kebaikan yang dilakukannya).

8) Janganlah mengharapkan anak anda yang belum matang itu melakukan sesuatu perbuatan baik secara berterusan, mereka hanya kanak-kanak yang sedang berkembang. Perkembangan mereka buatkan mereka ingin mengalami setiap perkaratermasuklah berbuat silap.

9) Apabila anda berhadapan dengan masalah kerja dan keluarga,pilihlah keluarga (Seorang penulis menyatakan anak-anak terus membesar. Masa itu terus berlalu dan tak akan kembali).

10) Di dalam membesarkan dan mendidik anak-anak, janganlah tuan/puan mengeluh. Keluhan akan membuatkan anak-anak merasakan diri mereka beban.

11) Dengarlah cerita anak anda, cerita itu tak akan dapat anda dengari lagi pada masa akan datang. Tunggu giliran anda untuk bercakap (Ini akan mengajar anak anda tentang giliran untuk bercakap)

12) Tenangkan anak anda setiap kali mereka memerlukannya.

13) Tunjukkan kepada anak anda bagaimana cara untuk menenangkan diri. Mereka akan menirunya.

14) Buatkan sedikit persediaan untuk anak-anak menyambut harijadinya. Sediakanlah hadiah harijadi yang unik walaupun harganya murah. Keunikan akan membuatkan anak anda belajar menghargai. (Anak2 yg dtg daripada persekitaran yang menghargai akan belajar menghargai orang lain).

15) Kemungkinan anak kita menerima pengajaran bukan pada kali pertama belajar. Mereka mungkin memerlukan kita mengajar mereka lebih daripada sekali.

16) Luangkanlah masa bersama anak anda diluar rumah, peganglah tangan anak-anak apabila anda berjalan dengan mereka. Mereka tentu akan merasa kepentingan kehadiran mereka dalam kehidupan anda suami isteri.

17) Dengarlah mimpi ngeri anak-anak anda. Mimpi ngeri mereka adalah begitu real dalam dunia mereka.

18) Hargailah permainan kesayangan anak anda. Mereka juga dalam masa yang sama akan menghargai barang-barang kesayangan anda. Elakkan daripada membuang barang kesayangan mereka walaupun sudah rosak. Mintalah kebenaran mereka sebelum berbuat demikian.

19) Janganlah membiarkan anak-anak anda tidur tanpa ciuman selamat malam,

20) Terimalah yang kadangkala anda bukanlah ibubapa yang sempurna. Ini akan mengurangkan stress menjadi ibu bapa.

21) Jangan selalu membawa bebanan kerja pejabat ke rumah. Anak-anak akan belajar bahawa kerja pejabat selalunya lebih penting daripada keluarga.

22) Anak menangis untuk melegakan keresahan mereka tetapi kadangkala cuma untuk sound effect sahaja. Bagaimanapun dengarilah mereka, dua puluh tahun dari sekarang anda pula yang akan menangis apabila rumah mula terasa sunyi. Anak-anak anda mula sibuk mendengar tangisan anak mereka sendiri.

“Anak- Anak ibarat kain putih. Ibu bapa lah yang mencorakkannya menjadi yahudi, nasrani atau majusi”
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...